مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی زندگی زاهدانه از منظر امام علی (ع) ارائه شده در چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم (1401)
- بررسی شیوه های تقویت یادگیری و تثبیت آن از طریق "پیوندهای شناختی" در دانش آموزان ابتدایی شهرستان میناب ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تازه های روانشناسی تکاملی و تربیتی (1401)
- بررسی رابطه میزان رضایتمندی از کیفیت دوره آموزشی و تجربه دوره تحصیلی با توانایی آینده پژوهی ارائه شده در همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم (1400)
- بررسی مفهوم هویت در آموزش و پرورش با رویکرد پدیدارشناسانه ارائه شده در همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم (1400)
- تحلیل نقش و وظایف تعلیم و تربیت درمقام نهاد هویت بخش برمبنای مفهوم پدیدارشناختی هویت ارائه شده در همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم (1400)
- بررسی آسیب های حوزه دانشی، مهارتی و نگرشی ارزشیابی کیفی - توصیفی وارائه راهکار جهت بهبود عملکرد: مطالعه موردی استان هرمزگان ارائه شده در همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم (1400)
- نیاز سنجی و آسیب شناسی روند بکارگیری روشهای نوین تدریس در مدارس ابتدائی: مطالعه موردی استان هرمزگان ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرآیندهای تعلیم و تربیت (1400)
- تدوین اصول، اهداف، محتوا و روشهای تعلیم و تربیت بر مبنای مولفه های هویت یابی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرآیندهای تعلیم و تربیت (1400)
- بررسی و تبیین مضامین و احتجاجات تربیتی مفهوم پدیدارشناختی هویت ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرآیندهای تعلیم و تربیت (1400)
- تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی پایه سوم ابتدایی بر اساس مولفه های تفکر انتقادی ادوارد گلاسر با روش ویلیام رومی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرآیندهای تعلیم و تربیت (1400)
- رابطه ی بین بهزیستی معنوی و سبک دلبستگی با خود کارآمدی پرهیز از مواد مخدر ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرآیندهای تعلیم و تربیت (1400)
- موانع عبرت آموزی از دیدگاه امام علی (ع)با تاکید برخطبه ها و حکمت های نهج البلاغه ارائه شده در هشتمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت (1400)
- نقش برنامه ریزی آموزشی در فرایند تدریس و یادگیری ارائه شده در هشتمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت (1400)
- تحلیل پدیدارشناختی هویت در آموزش و پرورش ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت (1399)
- چالشها و راهکارهای تقویت روند هویت یابی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت (1399)
- واکاوی مولفه های فرهنگ مدیریت جهادی پارادیمی ارزشی در راستای توسعه فرهنگی کشور ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم» (1398)
- رهیافت های مفهوم اجتماعی هویت برای نظام آموزش و پرورش ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم» (1398)
- تحلیل محتوای زبان فارسی چهارم ابتدایی بر مبنای مولفه های تفکر انتقادی ادوارد گلاسر ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم» (1398)
- رابطه سبک های مدیریتی و اثربخشی معلمان ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم» (1398)
- سواد رسانه ای و کیفیت کاری معلمان ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم» (1398)
- بررسی فرصت ها و تهدیدات پیش روی شبکه های اجتماعی برای فرهنگیان بسیجی ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم اسلامی حقوق و مدیریت (1395)
- کارکردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش ارائه شده در کنفرانس ملی روانشناسی علوم تربیتی و اجتماعی (1394)
- بررسی تطبیقی تربیت اجتماعی از دیدگاه پراگماتیسم ومکتب اسلام به منظور ارائه مدل تربیتی ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1393)
- درس پژوهی پارادایمی نو در آموزش و پرورش ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1393)
- بررسی تاثیر درس پژوهی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی (مطالعه موردی، شهرستان میناب) ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- تبیین اثرات و پیامدهای شبکههای ماهوارهای برخانواده با تاکید بر تاثیرگذاری بر فرزندان ارائه شده در اولین کنگره ملی روانشناسی خانواده گامی در ترسیم الگوی مطلوب خانواده (1393)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- تحلیلی بر رابطه معلم و شاگرد از منظر مکاتب فلسفی غرب وآموزه های اسلامی منتشر شده در ماهنامه «علوم انسانی اسلامی» (1395)
- کاربرد روش پدیدارشناسی به عنوان روش پژوهش و روش تدریس در درس تاریخ منتشر شده در فصلنامه تحقیقات جدید در علوم انسانی (1395)
- واکاوی مولفه های تاثیرگذار بر اخلاق مداری درآموزش و پرورش منتشر شده در مجله مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (1395)
- تحلیل محتوای برنامه درسی هنر پایه های اول تاسوم مقطع دبستاناز حیث میزان توجه به مولفه های زیباشناسی با روش تحلیل محتوا منتشر شده در مجله مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (1395)
- بررسی و تحلیل کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششماز حیث توجه به شاخص های تربیت سیاسی دانش آموزان منتشر شده در مجله مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (1395)
- کاوشی در باب روش های تربیت اسلامی در دوره تمهید با تاکید بر مراحل بازی و تادیب منتشر شده در پژوهشنامه اورمزد (1394)
تالیفات
- کتاب نگاهی به کارکردهای ماهواره و شبکه های اجتماعی (انتشارات آوای هدهد تهران) - 1396 - فارسی
- کتاب 'گزارش و گزارش نویسی (انتشارات پرستوی سپید تهران) - 1395 - فارسی
سوابق استادی
- مربی هرمزگان، بندرعباس(1400-تاکنون )
- مربی هرمزگان، میناب(1398-تاکنون )
سوابق شغلی و تخصصی
- مدیرآموزشگاه خواجه نصیرالدین طوسی (1389-1391)
- کارشناس پژوهش و تحقیقات آموزش و پرورش شهرستان میناب (1392-1399)
- کارشناس پژوهش و تحقیقات آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس (1399-تاکنون)
جوایز و افتخارات
- برگزیده کنگره بین المللی امام سجاد(ع) (1399)
سوابق حضور در دوره ها و کارگاههای تخصصی
- دوره icdl - آموزشگاه کامپیوتر میناب (1396)