سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
مقالات بین المللی خارج از کشور
- Arayesh, M. B., Rezaeirad, M., Aidi, M., & Lamoki, T. G. (2021). Thematic analysis on a model of implementation of open and technological banking in commercial banks in Iran. Revista de la Universidad del Zulia, 12(32), 414-443.
- Arayesh, M. B., Rezaeirad, M., Aidi, M., & Lamuki, T. G. (2022). Modeling the platform-based banking in commercial banks of Iran. Journal of Banking Regulation, 1-17.
مقالات کنفرانسهای داخلی
- درک ابعاد اصالت برند ورزشکار حرفه ای ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد (1402)
- تاثیر تداعی ها،اعتماد و وفاداری به برند بر شور و اشتیاق نسبت به برند با در نظر گرفتن تاثیر آگاهی از جایگاه فرد ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با گرایش توسعه دانش بنیان (1402)
- بررسی تاثیر عوامل روانی فردی و جامعه شناختی اعتماد بر پذیرش فین تک و اینشور تک ارائه شده در کنفرانس ملی چالش ها و راهکارهای نوین در مدیریت، حسابداری و صنعت بیمه (1402)
- تاثیر فعالیت مدیریت مراقبت های بهداشتی و سیستم های فنی اجتماعی بر تجربه مشتری داخلی و عملکرد سازمانی در بیمارستان بهشتی شهر همدان ارائه شده در دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران (1402)
- بررسی تاثیر خلق ارزش مشترک بر قصد استقاده از شبکه اجتماعی با نقش میانجی ارزش ویژه برند مصرف کننده محور در شرکت دیجی کالا ارائه شده در دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران (1402)
- بررسی تاثیر نوع پاسخگویی آنلاین بر کیفیت ارتباط با مشتری و قصد خرید مجدد با نقش میانجی هدف ادراک شده از پاسخ (مورد مطالعه پلتفرم اینستاگرام شرکت بیمه نوین ) ارائه شده در دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران (1402)
- تاثیر کیفیت محتوای تولید شده توسط کاربر بر درگیری مشتری با نام تجاری نقش میانجی ارزش های عملکردی و عاطفی در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ارائه شده در دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران (1402)
- تاثیر همدلی در جوامع برند آنلاین بر درگیری اجتماعی مشتریان ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1402)
- بررسی تاثیر محتوای تولید شده در فضای مجازی بر قصد خرید آنلاین ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد (1402)
- بررسی تاثیر ماستیژ برند بر روی بشارت برند با نقش میانجی شادی برند ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد (1402)
- بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر قصد بازنشر پیام های تبلیغاتی در مصرف کنندگانلوازم بهداشتی وآرایشی شهر همدان ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد (1401)
- بررسی تاثیر اضطراب اجتماعی بر عملکرد فروش با نقش تعدیل کنندگی پذیرش آگاهانه و پشتیبانی ادراک شده از مدیر فروش (مورد مطالعه: شرکت پگاه) ارائه شده در سومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران (1401)
- بررسی تاثیر عشق برند برقصد وفاداری با نقش میانجی سطح درگیری برند ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری (1401)
- تاثیر تداعیات شرکت بر وفاداری مصرف کننده با نقش میانجی هویت و رضایت مصرف کننده درسازمان تامین اجتماعی در شهرستان اسدآباد ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری (1401)
- بررسی نقش هوش هیجانی و هوش فرهنگی بر رضایت شغلی کارکنان شاغل در بیمارستان سینا همدان ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در مدیریت، روانشناسی و آموزش و پرورش (1401)
- بررسی تاثیرات صلاحیت کارکنان بر رضایت مشتری با نقش تعدیل گری ازدحام جمعیت و نوع پرس و جومورد مطالعه: (سازمان تامین اجتماعی استان همدان) ارائه شده در نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران (1401)
- بررسی تاثیر محیط یادگیری متنوع بر تمایل به کارآفرینی با نقش های میانجی نگرش به کارافرینی، هنجارهای ذهنی و کنترل رفتاری ادراک شده در شرکت مای بیبی ارائه شده در نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران (1401)
- بررسی تاثیر تجربه مشتری بر نگرش و قصد خرید مجدد در خرده فروشی آنلاین و نقش تعدیل کنندگی ایجاد ارزش مشترک ارائه شده در نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران (1401)
- بررسی ایجاد وفاداری از طریق برنامه های پاداش: تاثیر ادراک از انصاف و دلبستگی به برند (نام تجاری) (مورد مطالعه: بانک مسکن استان همدان) ارائه شده در نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران (1401)
- بررسی تاثیر اصالت برند رهبری و معناداری پیام بر رضایت شغلی و جو خدمات با نقش میانجی مشارکت کاری (کارکنان هتل پارسیان در همدان) ارائه شده در نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران (1401)
- بررسی تاثیر سبک زندگی بر رفتار مصرف کننده در چند برند معروف (آیفون، سامسونگ، ال جی، نوکیا و هواوی) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد (1399)
- ارزیابی عوامل تاثیرگذار آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان ( مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای جانبو همدان ) ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی (1399)
- بررسی تاثیر تجربه خرید مشتری بر بررسی های آنلاین در شبکه های اجتماعی ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت (1399)
- مدل معادلات ساختاری عوامل موثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت خدمات و اعتماد به برند (مورد مطالعه: بانکهای خصوصی استان کرمانشاه) ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه (1398)
- تاثیر افزایش کیفیت محصولات داخلی در کاهش علاقه خریداران ایرانی به محصولات خارجی نمونه موردی :مرکز خرید کورش در تهران ارائه شده در دومین کنفرانس علمی پژوهشی رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران (1397)
- مطالعه تئوریکی از نتایج تجربی رابطه بین سنجش سرمایه فکری با بازدهی مالی ارائه شده در همایش منطقه ای حسابداری سرمایه فکری (1390)
- نقش سرمایه اجتماعی برتوسعه استان گلستان ارائه شده در همایش منطقه ای حسابداری سرمایه فکری (1390)
- سرمایه فکری و اثربخشی مدیریت دانش ارائه شده در همایش منطقه ای حسابداری سرمایه فکری (1390)
- سرمایه فکری ساختارهای ارگانیک و سازمان های دانش محور ارائه شده در همایش منطقه ای حسابداری سرمایه فکری (1390)
- بررسی و تبیین موانع توسعه کارآفرینی سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس ارائه شده در کنفرانس ملی کارآفرینی، تعاون، جهاد اقتصادی (1390)
- مدیریت منابع در صنعتی سازی ساختمان با رویکرد توسعه پایدار ارائه شده در چهارمین همایش و نمایشگاه تخصصی مهندسی محیط زیست (1389)
- بررسی تاثیر عوامل روانی فردی و جامعه شناختی اعتماد بر پذیرش فین تک و اینشور تک نخستین کنفرانس ملی چالش ها و راهکارهای نوین در مدیریت، حسابداری و صنعت بیمه (1402)
- تاثیر تداعی ها،اعتماد و وفادای به برند بر شور و اشتیاق نسبت به برند با در نظرگرفتن تاثیر آگاهی از جایگاه فرد "دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار" (1402)
- تاثیر کیفیت محتوای تولید شده توسط کاربر بر درگیری مشتری با نام تجاری نقش میانجی ارزش های عملکردی و عاطفی در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا (1402)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- تدوین الگوی بازاریابی صادراتی زعفران ایران منتشر شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش (1402)
- بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و اعتماد مشتریان در خریدهای آنلاین (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجیکالا) منتشر شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش (1401)
- طراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریت اضطراب مصرف کنندگان در زمان تحریم اقتصادی ایران منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول (1401)
- بازاریابی سیاسی با تاکید بر هوش مدیریتی نامزدهای انتخاباتی با استفاده از رویکرد فراترکیب منتشر شده در فصلنامه جامعه شناسی سیاسی ایران (1401)
- اصول اخلاق بازاریابی و استراتژی خدمات اینترنت بانک براساس ارزش ادراک شده مشتریان منتشر شده در فصلنامه جامعه شناسی سیاسی ایران (1401)
- پدیدارشناسی امید مشتریان به خدمات بانکی در بانک کشاورزی (رویکرد آمیخته: پدیدارشناسی-مدلسازی معادلات ساختاری) منتشر شده در فصلنامه جامعه شناسی سیاسی ایران (1401)
- بررسی بازاریابی در صنعت هتلداری با رویکرد مدلسازی معدلات ساختاری منتشر شده در فصلنامه جامعه شناسی سیاسی ایران (1401)
- تحلیل عوامل موثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته منتشر شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه (1401)
- طراحی الگوی کارکردهای مدیریت منابع انسانی تاب آور در نظام سلامت کشور (نمونه پژوهی: دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه ۳ کشور) منتشر شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی (1401)
- طراحی الگوی مدیریت منابع انسانی تاب آور در نظام سلامت؛ یک پژوهش کیفی (مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه ۳ کشور) منتشر شده در مجله ارگونومی (1401)
- الگوی ارزیابی سرمایه فکری در بانک های دولتی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده در مجله اقتصاد و بانکداری اسلامی (1401)
- شناسایی مولفه های تاثیرگذار مدیریت اضطراب در رفتار مصرف کننده در زمان تحریم اقتصادی ایران با رویکرد داده بنیاد منتشر شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده (1400)
- اثرسنجی جاذبه های تبلیغاتی احساسی و منطقی در نگرش نسبت به برند شرکت ( مورد مطالعه شرکت عالیس ) منتشر شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش (1400)
- شناسایی و رتبه بندی مولفه های سرمایه فکری در بانک های دولتی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده در فصلنامه تعالی منابع انسانی (1400)
- پدیدارشناسی امید مشتریان به خدمات بانکی در بانک کشاورزی با رویکرد اخلاق گرایی ، نوآوری و نظام مدیریت کیفیت منتشر شده در فصلنامه پژوهش های اخلاقی (1400)
- پیش بینی و کنترل هوشمند چراغ های راهنمایی با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی خودکار یادگیر منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت ترافیک (1400)
- الگوی پیاده سازی استراتژی بانکداری مبتنی بر پلتفرم در بانک های تجاری ایران منتشر شده در دوفصلنامه تحقیقات مالی اسلامی (1399)
- نقش کهن الگوها در بازشناسی برند منتشر شده در فصلنامه مدیریت برند (1398)
- تاثیر افزایش کیفیت محصولات داخلی در کاهش علاقه خریداران ایرانی به محصولات خارجی (نمونه موردی : مرکز خرید کورش در تهران) منتشر شده در فصلنامه پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری (1398)
- A model for customer retention in electronic banking market published in Journals Portal, Shahid Beheshti University of Medical Sciences (2022)
- Present the policy model of Iranian saffron export marketing management published in International Journal of Nonlinear Analysis and Applications (2022)
- Designing a Normal Model of Ethical Marketing in the Hotel Industry (2020)
- شناسایی پیشایندهای سازنده کهن الگوها منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران (1402)
- درگیری مشتریان از طریق محتوای تولیدشده توسط شرکت در پلتفرم اینستاگرام بیمه نوین منشر شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش (1402)
- ارائه مدل رفتاری سهامداران در بورس اوراق بهادار تهزان متاثر از تبلیغات فضای مجازی فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش (1402)
- مدل یابی بازاریابی مبتنی بر فناوری اطلاعات در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران) (1402)
- بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و اعتماد مشتریان در خریدهای آنلاین (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجیکالا)منشر شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش (1401)
- دستیابی به شهر اقتصادی؛ بر پایه ارائه الگوی مفهومی بازاریابی حسی در شبکه های اجتماعی (رویکرد کیفی تحلیل تم) منشر شده در فصلنامه آمایش محیط (1401)
- طراحی الگوی کارکردهای مدیریت منابع انسانی تاب آور در نظام سلامت کشور (نمونه پژوهی: دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه 3 کشور) منتشر شده در فصلنامه علمی مطالعات منابع انسانی (1401)
- الگوی ارزیابی سرمایه فکری در بانک های دولتی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده در فصلنامه علمی اقتصاد و بانکداری اسلامی (1400)
- شناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون (1400)
- ارائه مدل بازاریابی و تبلیغات موسسات ارائه دهنده خدمات آموزش، یادگیری و توسعه منابع انسانی منتشر شده در فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی (1400)
- پدیدارشناسی امید مشتریان به خدمات بانکی در بانک کشاورزی با رویکرد اخلاق گرایی ، نوآوری و نظام مدیریت کیفیت (1400)
- ارائه مدل مدیریت اضطراب در رفتار مصرف کننده در زمان تحریم اقتصادی ایران با رویکرد داده بنیاد منتشر شده در فصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده (1400)
- شناسایی و تبیین عوامل و مولفه های بازاریابی کل نگر در بخش خدمات مخابراتی ایران منتشر شده در ماهنامه جامعه شناسی سیاسی ایران (1399)
- الگوی پیاده سازی استراتژی بانکداری مبتنی بر پلتفرم در بانک های تجاری ایران منتشر شده در دو فصنامه تحقیقات مالی اسلامی (1399)
- تبیین الگوی توجه بصری در رفتار خرید تکانشگری مشتریان صنعت گردشگری با روش فراترکیب منتشر شده در فصلنامه گردشگری و توسعه (1398)
- بررسی تاثیر گسست روانی مصرف کننده بر ترجیح محصولات نوستالژیک منتشر شده در فصلنامه علمی کاوش های بازرگانی یزد (1397)
- تاثیر ناامنی شخصی بر رفتار خرید محصولات نوستالژیک فصلنامه پژوهش های مدیریت در ایران (1397)
سایر موارد
- كتاب معنابخشي به برند : برندسازي از طريق خدمات دهي به مشتريان معناگرا نویسنده امانوئل پراست مترجمان: تحفه قبادی لموکی، وحید نثایی، حسین حاجی بابایی
- کتاب بازاریابی شبکه های اجتماعی استراتژی هایی برای بهره گیری از محتوای تولید شده توسط مصرف کننده نویسنده: امی موریوچی مترجمان: تحفه قبادی لموکی، زانیار قربانی