مقالات کنفرانسهای داخلی
- تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی، آگاهی از برند و تصویر برند بر رضایت مشتریان(مورد مطالعه: بانک آینده) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با گرایش توسعه دانش بنیان (1402)
- الگوی مفهومی تاثیر نگرش به آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینی دانشجویان ارائه شده در دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران (1402)
- الگوی ارتباط بین قابلیت های پویا، قابلیت نوآوری، قابلیت برندسازی، مزیت رقابتی ، گرایش کارآفرینی و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط ارائه شده در دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران (1402)
- بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر قصد مشارکت، ادامه دادن و خرید مصرف کنندگان از طریق نقش های واسطه ای هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری (1400)
- بررسی تاثیر تجربه برند بر رضایت برند با نقش واسطه ای تصویر برند و اشتیاق برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای اتکا در شهر ساری) ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری (1400)
- برر سی تاثیرمسئولیت اجتماعی بر تصویر برند و وفاداری برند با نقش واسطه ای هم آفرینی برند واعتماد برند در صنعت مواد غذایی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد (1399)
- برر سی تاثیرمسئولیت اجتماعی بر تصویر برند با نقش واسطه ای هم آفرینی برندواعتماد برند در صنعت مواد غذایی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد (1399)
- بررسی تاثیرخود تجانسی برند بر وفاداری برند با نقش واسطه ای رضایت برند و عشق برند در صنعت لوازم خانگی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد (1399)
- بررسی تأثیر خود تجانسی برند بر وفاداری برند با نقش واسطه ای عشق برند در صنعت لوازم خانگی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد (1399)
- بررسی تأثیر عدالت ادراکی برند بر رفتار شهروندی برند با نقش واسطه ای اعتماد برند در صنعت فروشگاه ها ی زنجیره ای ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد (1399)
- بررسی تأثیر عدالت ادراکی برند بر رفتار شهروندی برند با نقش واسطه ای اعتماد برند و تجربه برند در صنعت فروشگاه های زنجیره ای ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد (1399)
- بررسی تأثیر کیفیت ادراکی برند بر رفتار شهروندی برندو وفاداری برند با نقش واسطه ای پرستیژ برند و عشق برند در صنعت رستوران ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد (1399)
- بررسی تاثیر کیفیت ادراکی برند بر وفاداری برند با نقش واسطه ای پرستیژ برند و عشق برند در صنعت رستوران ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد (1399)
- خدمات رایانش ابری و تاثیر آن بر مزایای کسب و کار(مورد مطالعه: شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات شهر تهران) ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی (1398)
- بررسی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری بربهبود عملکرد کارکنان شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی (1398)
- تاثیر آگاهی برند و تصویر برند بر کیفیت ادراکی، رضایت و وفاداری برند (مورد مطالعه: بانک ملت شهرستان ساری) ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری (1398)
- بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد ترک خدمت با نقش واسطه ای تعهد سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران) ارائه شده در دومین کنفرانس ملی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی (1398)
- تاثیر کیفیت ادراکی برند و تصویر برند بر عشق برند با نقش واسطه ای شهرت برند و اعتماد برند در شرکت های دارویی سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت (1398)
- تاثیر طراحی فروشگاه بر وفاداری مصرف کنندگان (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهر ساری) ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی (1397)
- تاثیر درج اطلاعات و شکل بسته بندی بر رضایتمندی مشتریان صنعتی (مطالعه موردی: شرکت فرش و موکت بابل) ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی (1396)
- بررسی اثر میانجی گری هوش سازمانی در رابطه بین رهبری تحول آفرین و یادگیری سازمانی مطالعه موردی: بانک های شهرستان شیرگاه ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری (1395)
- بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و عملکرد خرده فروشی (مورد مطالعه: خرده فروشان لوازم خانگی شهرستان بابل) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد (1395)
- بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی: شرکت محسن ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و با تاکید بر پژوهش های نوین (1395)
- بررسی ارتباط میان عملکرد بازاریابی و رقابت پذیری مطالعه موردی: مشاغل خرد کمیته امیداد خمینی (ره) استان مازندران ارائه شده در اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی (1395)
- بررسی نقش هیجانات لذت بخش در ایجاد ارزش ویژه برند ارائه شده در اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی (1395)
- بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی بر عملکرد شرکت های صادرکننده مرکبات در استان مازندران ارائه شده در اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی (1395)
- بررسی کیفیت خدمات فروشگاههای زنجیره ای و رابطه آن با وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسطه ای رضایت مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای کوثر در شهر اصفهان) ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت و کارآفرینی (1394)
- نقش فن آوری اطلاعات در مدیریت و رهبری سازمان ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری (1394)
- The moderating effects of need for cognition on drivers of customer loyalty ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی (1394)
- نقش مدیریت دانش در توانمندسازی منابع انسانی کانون زبان ایران ارائه شده در تحول و نوآوری در توانمند سازی مدیریت (1393)
- امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در اداره کل فرودگاههای استان مازندران ارائه شده در همایش بین المللی مدیریت (1393)
- بررسی رابطه اخلاق حرفه ای نمایندگان بیمه ایران و شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری وشرکت ارائه شده در اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار (1393)
- بررسی ومدل سازی تأثیر قابلیتهای یادگیرنده سازمانی بر انعطاف پذیری راهبردی، استراتژی های رقابتی و عملکرد سازمانی با استفاده از رگرسیون و تحلیل مسیر مطالعه موردی: گروه صنعتی ایران رادیاتور جمشید سالار ارائه شده در کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت (1393)
- بررسی موانع مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان e-CRM در شرکتهای دولتی ارائه شده در کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت (1393)
- بررسی نقش سرمایه فکری در کارآفرینی سازمانی ارائه شده در همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور (1392)
- بررسی نقش نوآوری استراتژی در تدوین و اجرای استراتژی بازاریابی ارائه شده در همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور (1392)
- تبیین نقش بازاریابی داخلی بانک ها بر بازارگرایی و توسعه کارآفرینی ارائه شده در همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور (1392)
- ارزیابی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دید مصرف کننده ارائه شده در دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین (1392)
- بررسی رابطه بین نسیت و سطح تحصیلات مصرف کنندگان با تعهد به برند گوشی تلفن همراه (مورد مطالعاتی:مشتریان گوشی تلفن همراه استان لرستان) ارائه شده در دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین (1392)
- نقش مدیریت ارتباط با مشتری crm دربدست اوردن مزیت رقابتی مورد مطالعه : بانک سپه منطقه گیلان ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار (1392)
- بررسی تأثیر ارتباط نام تجاری و تجربه بر وفاداری مشتریاندر چارچوب اعتماد و تعهد به نام تجاری ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها (1392)
- تاثیر مدیریت زنجیره تامین سازمان در کار آفرینی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی (1392)
- ارائه مدلی برای سنجش میزان آمادگی سازما ن ها برای پذیرش مدیریت دانش ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی (1392)
- محدودیت های انتشار نوآوری: بازنگری ادبیات موضوعی و مدل یکپارچه ارائه شده در همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان (1392)
- تنظیم الگوی جامع ارتباط بین ارزش ویژه برند واستراتژیهای بازاریابی ارائه شده در همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان (1392)
- بررسی نقش واسطه ای بازارمداری در ارتباط بین بازاریابی داخلی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی: بانک های شهرستان بهشهر) ارائه شده در همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان (1392)
- بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز ارائه شده در همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان (1392)
- مدیریت بحران ، سناریوها ، فرآیند مدیریت استراتژیک و تاثیررسانه ها ارائه شده در همایش علوم مدیریت نوین (1391)
- تبیین نقش کارآفرینی ونوآوری درتوسعه اقتصادی شرکت های کوچک و متوسط ارائه شده در کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان (1391)
- شناسایی عوامل موثربرکارآفرینی گروهی و ارائه راهکارهایی برای افزایش آن دربخش تعاون استان مازندران ارائه شده در کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان (1391)
- نقش دیدگاه ها و الگوهای اسلامی – ایرانی در دستیابی به تولید ملی ارائه شده در همایش منطقه ای تولید ملی،حمایت از کار سرمایه ایرانی (1391)
- بررسی اثر بخشی مشوقهای صادراتی بر توسعه صادرات استان مازندران ارائه شده در اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار (1391)
- تنظیم مدلی برای ایجاد مزیت رقابتی استراتژیک در بازارهای صنعتی از طریق ایجاد وفاداری در مشتریان با استفاده از بازاریابی ارتباطی و مدیریت ارتباط با مشتریان ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک (1387)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- تدوین مدل بازاریابی محتوای فروشگاه های آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی منتشر شده در فصلنامه مدیریت بهداشت و درمان (1402)
- طراحی و تبیین مدل بالندگی سرمایه های انسانی به منظور دست یابی به اقتصاد دانش محور منتشر شده در فصلنامه مدیریت سازمان های دولتی (1400)
- تحلیل تجربیات پدیدار شناسی بعد تفکر استراتژیک منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی (1399)
- طراحی و تبیین الگوی راهبردی کنترل استراتژیک با رویکرد خود کنترلی بر مبنای نظریه پردازی داده بنیاد منتشر شده در فصلنامه مدیریت سازمان های دولتی (1398)
- طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1396)
- راهبرد قابلیت های بازاریابی، بازارمداری داخلی و عملکرد شرکت های دارویی بورس منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی (1395)
- نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1394)
- ارتباط مدیریت کارآفرینانه، بازارگرایی و عملکرد منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1394)
- Developing a model for explaining effective factors on trust in electronic banking; a survey in Bank Melli of Urmia منتشر شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات (1393)
- گرایش راهبردی، فرهنگ و قابلیت توسعه محصولات جدید بر عملکرد توسعه محصولات جدید منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی (1392)
- بررسی تاثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1392)
- بررسی تاثیر بازارمداری و نوآوری بر عملکرد شرکت های غذایی بورس منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین (1391)
- طراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1391)