سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در مجلات و ژورنالهای معتبر ایران
سمتهای علمی و اجرایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی نقش تحول آفرین فناوری زنجیره بلوکی بر بوم مدل کسب و کار بانک های ایران ارائه شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت (1399)
- شناسایی شاخص های انتخاب سبد پروژه های امنیت اطلاعات و انتخاب آن با رویکرد فازی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری (1398)
- مفهوم سازی محیط کار دیجیتال در سازمان ها ارائه شده در شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت (1398)
- حکمرانی دانش در سازمانهای پروژه محور: مطالعه ای مبتنی بر فراترکیب ارائه شده در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه (1397)
- رهبری دیجیتال و چالشهای پیش رو؛ ضرورت تغییرات بنیادین در شایستگی های رهبران ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی (1397)
- ارایه ی چارچوب فناوری ها و ابزارهای عظیم داده کاوی ارائه شده در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع (1396)
- بررسی اکتشافی اطلاعات و خدمات ارائه شده توسط وب سایت های تسهیل گر گردشگری پزشکی ارائه شده در اولین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پایدار (1394)
- طراحی و ارزیابی آنتولوژی دامنه مدیریت دانش پروژه ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش (1394)
- ارائه چارچوبی به منظور تبیین عوامل کلیدی موثربرموفقیت استقرار مدیریت دانش مشتری دربانکهای تجاری خصوصی ایران ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش (1394)
- شناسایی و اولویت بندی دانش های کلیدی لجستیک در حوزه نفت و گاز ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش (1394)
- بررسی وضعیت کاربرد سازوکارهای مدیریت دانش در مرکز تحقیقات و برنامه ریزی بانک ملت با استفاده از روش الگوبرداری ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش (1394)
- پیاده سازی حاکمیت دانش در سازمان های پروژه محور: رویکرد عوامل کلیدی موفقیت ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش (1394)
- رتبه بندی اصول راهنمای پیاده سازی سیستم راهنمای خبرگی در سازمان ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش (1394)
- توسعه مدل سازمانهای یادگیرنده پروژه محور ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش (1394)
- بررسی تطبیقی مدلهای مدیریت ذینفعان پروژه ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه (1394)
- ارائه چارچوب مفهومی جامع برای تدوین نقشه دانش سازمانها ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش (1392)
- عوامل کلیدی موفقیت طراحی سرویس های مشتری محور در مراکز آموزش الکترونیکی:مطالعه موردی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی (1390)
- عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان در ایران ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت (1386)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- شناسایی عوامل موثر بر همکاری بانک ها و فین تک ها با استفاده از مرور نظام مند ادبیات علمی منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1401)
- ارائه چارچوبی برای ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمان ها منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند (1401)
- ارائه چارچوب وظایف مدیر ارشد دیجیتال به عنوان حکمران تحول دیجیتال در سازمان منتشر شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی (1400)
- ارائه چارچوبی برای تبیین شایستگی های رهبران دیجیتال با روش فراترکیب منتشر شده در فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی (1400)
- ارائه چارچوبی برای تبیین شایستگی های رهبران دیجیتال با روش فراترکیب منتشر شده در پژوهش های مدیریت منابع انسانی (1400)
- تاثیر بازی وارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری منتشر شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی (1400)
- مدیریت تجربه مشتری؛ حوزه ها و روندهای پژوهش منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1400)
- Designing a Conceptual Framework for Digital Employee Experience منتشر شده در مجله ایرانی مطالعات مدیریت (1400)
- الگوی عوامل مؤثر بر شکلگیری تجربۀ دیجیتال کارکنان منتشر شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی (1399)
- ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام مند مبانی نظری منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1399)
- ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام مند مبانی نظری منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1399)
- An Integrated Knowledge Management Framework for Sustainable Supply Chain Using a System Dynamics Model for POGC منتشر شده در فصلنامه بررسی تجارت نفت (1398)
- ارائه چارچوب شناسایی منافع مدیریت دانش در سازمان با استفاده از روش فراترکیب منتشر شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه (1398)
- طراحی چارچوبی برای ارتقای تجربه ی دیجیتالی مشتری در بانکداری اینترنتی با تمرکز بر نقاط تماس مشتری منتشر شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی (1398)
- طراحی چارچوب مفهومی رهبری تحول دیجیتال در سازمان های ایرانی منتشر شده در فصلنامه مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی (1398)
- معنی گریزی در کاربست فناوری های داده در سازمان های بخش عمومی منتشر شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی (1398)
- طراحی چارچوبی برای تعیین روش شناسی های مناسب تحقیق در عملیات به منظور معماری سازی سیستم منتشر شده در فصلنامه مدیریت صنعتی (1398)
- بررسی داستان های مسیر شغلی با رویکرد تحلیل روایت (ساختاری و محتوایی) منتشر شده در فصلنامه مدیریت سازمان های دولتی (1397)
- نگاه یکپارچه به یادگیری در سازمان های پروژه محور منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول (1397)
- Presenting a Framework for Conceptualizing Knowledge Management Office منتشر شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات (1397)
- توسعه مدل نظری سازمان های یادگیرنده پروژه محور: رویکرد نظریه داده بنیاد منتشر شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی (1397)
- مولفهها و محتوای وبسایتهای تسهیلگر گردشگری پزشکی منتشر شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری (1395)
- رابطه فرایندهای مدیریت دانش و هوش کارکنان در سازمان های حوزه فناوری اطلاعات منتشر شده در فصلنامه مطالعات کتابداری و علم اطلاعات (1395)
- Comparative study of PhD programs of information technology management at the world top rank universities منتشر شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات (1394)
- (مقالات این شماره فصلنامه، به مقالات منتخب سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت اختصاص یافته است.) ارائه چارچوبی برای مدیریت منافع در چرخه حیات پروژه های سیستم اطلاعاتی منتشر شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران (1394)
- تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک های تجاری خصوصی ایران منتشر شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی (1393)
- The Role of Knowledge Management in E-Business Strategy منتشر شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات (1393)
- ارایه چارچوبی مفهومی برای بهره گیری از نرم افزارهای اجتماعی در مدیریت دانش مشتری: ( مطالعه موردی شرکت همکاران سیستم) منتشر شده در فصلنامه مدیریت توسعه فناوری (1392)
- تبیین پدیده تداوم نامنظم بهره گیری از سیستم های اطلاعات کسب و کار منتشر شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی (1392)
- Proposing a Conceptual Framework to Utilize Storytelling Mechanism into Project Management Life Cycle منتشر شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات (1392)
- Presenting a Conceptual Framework for Identifying the Typology of Customer Knowledge: A Case Study منتشر شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات (1391)
- ارائه مدلی جهت ارزیابی توانمندسازهای مدیریت دانش در بانک پاسارگاد با استفاده از سیستم استنتاج فازی منتشر شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی (1391)