مجله روش ها و مدل های روان شناختی

Journal of Psychological Methods and Models

فصلنامه علمی «روش ها و مدل های روانشناختی» دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به استناد تصویب شصت و نهمین جلسه ی کمسیون بررسی و تایید مجله های علمی دانشگاه آزاد اسلامی مجوز انتشار دریافت نموده است. همچنین مجله «روشها و مدلهای روانشناختی » طبق مجوز شماره ۳/۱۸/۵۲۸ مورخ ۱۳۹۲/۹/۲۰ وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و طی جلسه مورخه ۱۳۹۲/۹/۶ کمسیون بررسی نشریات علمی آن وزارتخانه موفق به اخذ رتبه «علمی- پژوهشی» از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گردیده است.

مجله روش ها و مدلهای روانشناختی بر اساس ارزشیابی پایگاه استنادی جهان اسلام در سال ۱۳۹۹دارای چارک Q۲ است و در ارزشیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۱رتبه "ب" را کسب کرده است.

انتشار آخرین دستاوردهای پژوهشی اصیل و بدیع در زمینه ها و شاخه های مختلف روانشناسی از مهمترین اهداف این مجله می باشد. این مقالات قبلا در مجلات داخلی و خارجی چاپ نشده اند. با انتشار این مقالات، با توجه به تولید علم، آخرین یافته های علمی در زمینه های علوم روانشناختی در معرض دید کارشناسان، کاربران دانشگاهی و مدیران حوزه های مختلف و غیره قرار می گیرد.

اهداف نشریه:

- توسعه دانش روانشناسی کاربردی در کشور

- ارتقاء سطح علمی و عملکردی روانشناسی

- انتشار دستاوردهای علمی برجسته دانش آموختگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی

- ارائه فعالیت های پژوهشی محققین و دانشجویان

- تامین نیازهای علمی اعضای هیات علمی و پژوهشگران روانشناسی

محورها و حوزه فعالیت نشریه:

روانشناسی (بالینی، کودک و نوجوان، شخصیت، عمومی، رشد، سلامت، تربیتی، اجتماعی، شناختی، مشاوره)، روانسنجی، علوم اعصاب شناختی.

حوزه ها و شاخه های علمی عمده فصلنامه عبارتند از:

روانشناسی بالینی
روانشناسی کودک و نوجوان
روانشناسی شخصیت
روانشناسی عمومی
روانشناسی رشد
روانشناسی سلامت
روانشناسی تربیتی
روانشناسی اجتماعی
روانشناسی شناختی
مشاوره
روانسنجی
علوم اعصاب شناختی

مقالات مهم ژورنال از کلیه شماره ها (بیشترین دریافت)

مشاهده همه مقالات