سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در مجلات و ژورنالهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- رابطهی میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با اشتیاق تحصیلی وکمک خواهی تحصیلی ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در حوزه مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی ایران (1402)
- واکاوی دیدگاه های معلمان دوره ابتدایی در مورد برنامه درسی ریاضی ارائه شده در چهارمین همایش ملی دانش پداگوژی محتوا (PCK) در آموزش ابتدایی (1402)
- جایگاه تفکر انتقادی نزد فیلسوفان انتقادی مکتب فرانکفورت ارائه شده در نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1400)
- نقد و بررسی مدارس طبیعت ارائه شده در نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1400)
- آموزش فلسفه به کودکان ارائه شده در نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1400)
- مربی: تسهیل گر آموزش فلسفه برای کودکان ارائه شده در هفتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران (1399)
- بررسی ویژگی های شخصیت وجهت گیری مذهبی با کنترل خشم در بین دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ارائه شده در هفتمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1397)
- بررسی جایگاه فلسفه ایده آلیسم در مدیریت مشارکتی ارائه شده در سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت (1393)
- پرورش تفکر انتقادی هدف اساسی تعلیم و تربیت ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1393)
- جایگاه فلسفه در نظام تعلیم و تربیت اسلامی ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران (1393)
- بررسی میزان برابری فرصت های آموزشی در مناطق شهری و روستایی استان زنجان ارائه شده در اولین همایش ملی آموزش در ایران 1404 (1390)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- تجارب معلمان از چالش های برنامه های تلویزیون به عنوان برنامه درسی پنهان در تحقق اهداف تربیتی نظام آموزشی دوره متوسطه اول و دوم منتشر شده در فصلنامه علمی راهبرد اجتماعی فرهنگی (1402)
- اثربخشی یادگیری الکترونیک بر عملکرد تحصیلی با رویکرد فراتحلیل منتشر شده در فصلنامه فناوری آموزش (1402)
- واکاوی فرهنگ کیفیت در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان براساس نظریه داده بنیاد منتشر شده در فصلنامه رهبری آموزشی کاربردی (1402)
- واکاوی مفهوم زبان مادری در اسناد آموزش و پرورش و بررسی نمود آن در جامعه با تکیه بر چارچوب تحلیل انتقادی گفتمان منتشر شده در مجله پژوهش های زبانی (1402)
- بررسی برنامه درسی رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در توانمندسازی دانشجویان از نظر مهارت های فنی، اجرایی، دانشی و نگرشی منتشر شده در دوفصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی (1402)
- تبیین چالش های شکاف دیجیتال بر اجرای عدالت آموزشی منتشر شده در فصلنامه فناوری آموزش (1401)
- نقش نهادهای تربیتی در نهادینه سازی فرهنگ و آداب حضور در استادیوم های فوتبال منتشر شده در دوفصلنامه پژوهش در ورزش تربیتی (1401)
- شناسایی تجربیات زیسته والدین از اعتماد به مدارس غیردولتی منتشر شده در فصلنامه مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی (1401)
- تجربیات دانش آموزان دوره دوم مقطع ابتدایی از چگونگی رعایت عدالت کلاسی توسط معلمان منتشر شده در مجله مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (1401)
- تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس مولفه های تربیت اخلاقی با رویکرد اجتماعی: مدل آنتروپی شانون منتشر شده در فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی (1401)
- تجارب زیسته مدیران زن مدارس از تعادل کار و زندگی منتشر شده در مطالعات زن و خانواده (1400)
- اخلاق دیگریِ لویناس و دلالت های آن در تعلیم و تربیت منتشر شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری (1399)
- بررسی اثربخشی آموزش قصههای قرآنی بر رشد اخلاقی دانشآموزان منتشر شده در فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی (1399)
- اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر اضطراب تحصیلی دانش آموزان منتشر شده در دوفصلنامه تفکر و کودک (1399)
- رابطه خودتنظیمی و مدیریت زمان با اهمال کاری تحصیلی در بین دانش آموزان دوره متوسطه دوم منتشر شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه (1399)
- تجربه های سرپرستان کودکان با نیازهای ویژه از مشکلات آموزشی منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1399)
- جایگاه مؤلفههای حقوق تربیتی در کتابهای درسی دوره ابتدایی منتشر شده در فصلنامه علمی راهبرد اجتماعی فرهنگی (1398)
- خواجه نظام الملک طوسی منتشر شده در دانشنامه فلسفه تعلیم و تربیت (1398)
- تخصص گرایی منتشر شده در دانشنامه فلسفه تعلیم و تربیت (1398)
- تجربیات معلمان از عوامل زمینه ساز خشونت در مدارس: مطالعه پدیدارشناسانه منتشر شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی (1397)
- تحلیل مفهوم، مبانی، اهداف و اصول عدالت تربیتی ازمنظر شهید مطهری منتشر شده در فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی (1397)
- شناسایی مولفه های اخلاق ارزشیابی در آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیئت علمی و میزان کاربست آن از منظر دانشجویان منتشر شده در فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی (1397)
- بازتاب اخلاق حرفه ای در کتب درسی رشته پرستاری در دوره کارشناسی منتشر شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی (1397)
- آسیب شناسی اخلاق پژوهش دانشگاهی: مطالعه پدیدارشناسی منتشر شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری (1397)
- تجربیات دانشجویان خوابگاهی از شب امتحان: یک بررسی پدیدارشناسی منتشر شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی (1396)
- ادراک معلمان از پیامدهای خشونت و راهکارهای کاهش آن در مدارس: پژوهش پدیدارشناسی منتشر شده در فصلنامه علمی راهبرد اجتماعی فرهنگی (1396)
- تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی از منظر توجه به دیگری منتشر شده در فصلنامه علمی راهبرد اجتماعی فرهنگی (1396)
- بررسی جایگاه تربیت و عدالت تربیتی در نظریه عدالت جان رالز منتشر شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی (1393)
- تجربه دانشجویان از عدالت اساتید: مطالعه پدیدارشناسی منتشر شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی (1393)
- بررسی فلسفه ایجاد مدارس غیرانتفاعی و سازگاری آن با عدالت تربیتی از منظر متخصصان تعلیم و تربیت: رویکردی هرمنوتیکی منتشر شده در پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (1392)
- تحلیل تطبیقی فلسفه عدالت تربیتی؛ دیدگاه های لیبرال و جامعه گرا منتشر شده در پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (1391)