سمتهای علمی و اجرایی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور
سمتهای علمی و اجرایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- اثربخشی درمان شناختی- رفتاری در کاهش پرخاشگری کلامی، پرخاشگری جسمانی، خشم خشونت و پرخاشگری کلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی (1398)
- اثربخشی درمان شناختی- رفتاری در کاهش پرخاشگری کلامی، پرخاشگری جسمانی، خشم و پرخاشگری کلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه ارائه شده در سومین همایش ملی روانشناسی و آسیب های اجتماعی (1398)
- بررسی رابطه کارکرد اجرایی با انگیزش و رغبت های شغلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر تهران ارائه شده در دومین کنفرانس علمی پژوهشی رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران (1397)
- بررسی روش دلفین درمانی در بهبود تماس چشمی در کودکان با اختلال طیف اوتیسم ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی،مشاوره و علوم رفتاری (1396)
- رابطه حمایت اجتماعی و نماز جماعت با سلامت: یک مقاله مروری ارائه شده در کنگره ملی نماز و سلامت روان (1395)
- رابطه ویژگی های شخصیتی و کمالگرایی با انگاره پردازی خودکشی در بیماران افسرده شهر کرمانشاه ارائه شده در سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1394)
- رابطه ویژگی های شخصیتی با انگاره پردازی خودکشی در بیماران افسرده شهر کرمانشاه ارائه شده در سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1394)
- تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر عملکرد حلقه واج شناختیحافظه فعال دانشآموزان با مشکلات نوشتن ارائه شده در کنفرانس بین المللی یافته های نوین پژوهشی در روانشناسی و علوم تربیتی (1394)
- رابطه سبک های مقابله ای با مقیاس های بهزیستی ذهنی دربین مادران دارای کودکان استثنایی و عادی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم رفتاری و اجتماعی (1394)
- بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده با مقیاس های بهزیستی ذهنیدربین مادران دارای کودکان استثنایی و عادی ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،علوم تربیتی و سبک زندگی (1394)
- اثربخشی آموزش گروه برنامه والد گری مثبت در سلامت روان مادران دارای کودک مبتلا به اختلاف زون کنشی/نقص توجه ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روان شناسی و علوم رفتاری (1393)
- بررسی و مقایسه پنج عامل بزرگ شخصیت و فرایندهای ارزیابی شناختی در والدین دارای کودکان استثنایی و عادی ارائه شده در اولین کنگره ملی روانشناسی خانواده گامی در ترسیم الگوی مطلوب خانواده (1393)
- مقایسه نگرش پدران و مادران دانش آموزان کم شنوا و عادی نسبت به اثر بخشی آموزش تلفیقی ارائه شده در همایش منطقه ای روانشناختی کودک و نوجوان (1390)
- مقایسه نگرش پدران و مادران دانش آموزان کم شنوا و عادی نسبت به اثربخشی آموزش تلفیقی ارائه شده در همایش منطقه ای روانشناختی کودک و نوجوان (1390)
- بررسی رابطه ادراک برابری با رضایت شغلی در کارکنان شرکت برق منطقه ای باختر استان مرکزی ارائه شده در همایش سلامت روانشناختی (1388)
- پیش بینی شیوه فرزند پروری بر اساس مولفه های کیفیت زندگی در بین والدین دارای فرزند کم توان ذهنی ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی (1402)
- بررسی تمایلات جمع گرایانه روان شناختی و سبک های دلبستگی در نوجوانانبزهکار و همسالان غیربزهکار ارائه شده در پانزدهمین همایش ملی علمی پژوهشی روانشناسی و علوم تربیتی (1401)
- پیش بینی شیوه فرزند پروری بر اساس سلامت روان والدین، کیفیت زندگی و سن فرزندان کم توان ذهنی (آهسته گام) ارائه شده در دومین همایش ملی روان شناسی بالینی کودک و نوجوان (1401)
- فرزندپروری مبتنی بر طرحواره: میزان اثربخشی بر مهارت های والدینی با نوجوانان ناسازگار ارائه شده در اولین همایش ملی روان شناسی خانواده و کودک (1401)
- بررسی اثربخشی برنامه ویژه آموزش و درمان کودکان خودمانده (انیسم) بر کارکردهای اجرایی آنان ارائه شده در دومین کنفرانس ملی کودکان استثنایی (کودکان با نیازهای ویژه) از منظر روانشناسی تربیتی، علوم شناختی و آسیب شناختی (1400)
- اثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد مولفه های پنج گانه مایلر بر مشکلات رفتاری کودکان با اختلال طیف اتیسم: مطالعه موردی ارائه شده در اولین همایش ملی روان شناسی بالینی کودک و نوجوان (1399)
- اثربخشی مداخله حافظه فعال بر عملکرد تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر تهران ارائه شده در اولین همایش ملی روان شناسی بالینی کودک و نوجوان (1399)
- بررسی و مقایسه پنج عامل بزرگ شخصیت در بین مادران دارای بیش از یک فرزند استثنایی و مادران دارای بیش از یک فرزند عادی ارائه شده در نخستین همایش ملی شخصیت و زندگی نوین (1391)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- بررسی رابطه پردازش دیداری فضایی و حافظه فعال با خلاقیت و اضطراب ریاضی : نقش میانجی گری خودکارآمدی ریاضی و هوش اجتماعی منتشر شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی (1399)
- بررسی تاثیر بازیهای شناختی بر انعطاف شناختی کودکان دارای اختلال ریاضی منتشر شده در مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت (1398)
- بررسی رابطه کارکرد اجرایی با انگیزش و رغبت های شغلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر تهران منتشر شده در ماهنامه پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش (1397)
- اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر حافظه کاری، ظرفیت شناختی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان کم توان ذهنی منتشر شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی (1397)
- اثربخشی رویکرد مولفه های پنجگانه بر مشکلات رفتاری نوجوانان دارای اختلال طیف اوتیسم: پژوهش مورد منفرد منتشر شده در مطالعات روان شناختی (1396)
- مقایسه رضایت زناشویی و حمایت اجتماعی ادراک شده در مادران با و بدون ازدواج خویشاوندی دارای کودکان استثنایی و عادی منتشر شده در فصلنامه روان شناسی فرهنگی زن (1396)
- تاثیر طرح آموزشی رحمت در میزان رضایت زناشویی زنان خانه دار منتشر شده در دوفصلنامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام (1395)
- نقش حافظه فعال در عملکرد کارکردهای اجرایی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری منتشر شده در مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت (1393)
- اثربخشی آموزش کارکرد اجرایی خودتنظیمی بر حافظه فعال دانش آموزان مضطرب منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1402)
- اثربخشی قصه درمانی بر اضطراب اجتماعی و تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان نابینا منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1402)
- کاربردپذیری فناوری کمکی در آموزش و درمان کودکان مبتلا به طیف اوتیسم: مطالعه ی مروری نظام مند منتشر شده در مجله علمی پژوهان (1402)
- بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر سرعت پردازش و توجه کودکان مبتلا به طیف اتیسم منتشر شده در مطالعات روان شناختی (1402)
- مشکلات تنظیمی اولیه در دوره نوزادی و پیامدهای رفتاری در دوره کودکی: مطالعه مروری نظام مند منتشر شده در فصلنامه سلامت روان کودک (1402)
- بررسی تمایلات جمع گرایانه روان شناختی و سبک های دلبستگی در نوجوانان بزهکار و همسالان غیربزهکار منتشر شده در ماهنامه پایاشهر (1402)
- ارائه برنامه آموزش حل مسئله خانواده محور برای والدین کودکان با نشانگان داون منتشر شده در فصلنامه مطالعات اسلامی ایرانی خانواده (1401)
- اثربخشی برنامه روانشناختی آموزشی بر حل حسادت بین فرزندان و تعامل مطلوب آنان منتشر شده در دوفصلنامه مطالعات روانشناختی نوجوان و جوان (1401)
- اثربخشی برنامه رابطه درمانی تحولی بر ارتقاء تعامل مادر با کودک اختلال طیف اتیسم منتشر شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی (1401)
- اثربخشی برنامه یکپارچه درمان فراتشخیصی بر تنظیم هیجان دانش آموزان کودک مضطرب و شیوه های فرزندپروری مادران آن ها منتشر شده در مطالعات روان شناختی (1401)
- اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله بر گستره توجه دانش آموزان با نشانگان داون منتشر شده در فصلنامه سلامت روان کودک (1401)
- تدوین برنامه درمانی شناختی رفتاری ویژه نوجوانان مبتلا به اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی؛ اثربخشی آن برنشانگان اختلال، تعامل با والدین، همسالان و معلمان منتشر شده در فصلنامه خانواده و بهداشت (1401)
- طراحی و اثر بخشی برنامه ی تنظیم هیجان بر نشانه های درونی سازی و برونی سازی شده ی نوجوانان قلدر منتشر شده در مجله علمی پژوهان (1401)
- بررسی و مقایسه بسته های توان بخشی شناختی کلاسیک و رایانه محور در ارتقای کارکرد های شناختی کودکان با اختلال یادگیری خاص: مروری نظام دار بر پژوهش های داخلی در ایران از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۹ منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1401)
- بررسی اثربخشی مداخله حافظه فعال بر عملکرد حافظه فعال دیداری- فضایی کودکان پیش دبستانی در معرض خطر مشکلات یادگیری منتشر شده در مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت (1400)
- تاثیر موسیقی درمانی مبتنی بر فعالیت های ریتمیک بر ادراک دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم منتشر شده در نشریه پرستاری کودکان (1400)
- مقایسه رضایت مندی زوجیت والدین و ویژگی های شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک شده فرزندان در برگزیدگان جشنواره بین المللی خوارزمی، المپیادهای علمی و عادی منتشر شده در مجله روانشناسی اجتماعی (1400)
- Long-Term Effects of Cochlear Implantation on Language Skills -and Speech Intelligibility in Early-implanted Versus Late Implanted Deaf Children منتشر شده در مجله بین المللی کودکان (1400)
- بررسی نیمرخ هوشی، شخصیتی و خلاقیت دانش آموزان تیزهوش تحصیلی منتشر شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی (1400)
- طراحی برنامه آموزش انعطاف پذیری شناختی و بررسی تاثیر آن بر کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان کم توان ذهنی منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1399)
- طراحی راهنمای تدوین متون خواندن کاربردی برای دانش آموزان آهسته گام در دوره ابتدایی: مطالعه مقدماتی منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1399)
- پیش بینی میزان کنترل قند خون بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ بر اساس طرحواره های ناسازگار اولیه منتشر شده در دانشور پزشکی (نشریه پژوهشی پایه و بالینی) (1399)
- نقش ویژگی های جمعیت شناختی بر رفتار غیراخلاقی حسابداران و ابعاد روان شناختی در خلال ایجاد حساب های اجتماعی منتشر شده در فصلنامه مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (1399)
- تاثیر آموزش برنامه فرزندپروری بر تعامل اجتماعی کودکان آهسته گام منتشر شده در فصلنامه خانواده و بهداشت (1399)
- اثربخشی برنامه آموزشی کاربردی خانواده محور بر مهارت محاسبات دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون منتشر شده در فصلنامه خانواده و بهداشت (1399)
- اثربخشی آموزش کنش های اجرایی فراشناختی والد محور بر نشانگان رفتاری و کنش های شناختی کودکان با اختلال نارسایی توجه / فزون کنشی منتشر شده در فصلنامه سلامت روان کودک (1399)
- تاثیر برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظه آینده نگر بر میزان توجه کودکان با اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی منتشر شده در فصلنامه سلامت روان کودک (1399)
- رابطه علائم نارسایی توجه/ بیش فعالی و مهارت های اجتماعی کودکان: مطالعه نقش تعدیل گر راهبردهای مقابله ای مادران با هیجانات منفی کودکان منتشر شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی (1399)
- تاثیر عملکرد خانواده بر بروز بزهکاری در نوجوانان کانون اصلاح و تربیت شهر تهران منتشر شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی (1399)
- بررسی تأثیر مداخله حافظه فعال دیداری– فضایی بر عملکرد حافظه فعال هیجانی دانشآموزان با مشکلات ریاضی منتشر شده در مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت (1399)
- بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر عملکرد شناختی دانشآموزان دیرآموز منتشر شده در مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت (1399)
- اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر نیمرخ حافظه فعال دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر منتشر شده در فصلنامه آرشیو توانبخشی (1398)
- توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظه آینده نگر: توجه و حافظه فعال در کودکان با اختلال کم توجهی بیش فعالی منتشر شده در فصلنامه آرشیو توانبخشی (1398)
- مداخلات مبتنی بر ذهن آگاهی برای والدین افراد آهسته گام؛ مرور نظام مند و فراتحلیل منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1398)
- اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر ظرفیت شناختی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی مدارس استثنایی شهر اصفهان منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1398)
- اثربخشی آب درمانی بر مهارت های ارتباطی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (مطالعه تک بررسی) منتشر شده در فصلنامه سلامت روان کودک (1398)
- اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه محور در ارتقاء کارکردهای اجرایی کودکان: مروری نظامدار بر پژوهشهای داخلی منتشر شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی (1398)
- اثربخشی نرم افزار آموزشی خانواده محور بر مهارت های خواندن در دانش آموزان ابتدایی با اختلال خواندن منتشر شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی (1398)
- تاثیر بازی های شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال ریاضی منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1397)
- اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظه آینده نگر بر مشکلات رفتاری و کارکردهای اجرایی توجه کودکان با اختلال کاستی توجه-بیش فعالی منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1397)
- اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مولفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص منتشر شده در دوفصلنامه شناخت اجتماعی (1397)
- ارزیابی وضعیت نیروی انسانی برنامه تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی مدارس شهر تهران منتشر شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه (1397)
- تاثیر آموزش مهارت های ادراک دیداری-حرکتی کپارت بر کاهش رفتارهای کلیشه ای کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (تک بررسی) منتشر شده در فصلنامه سلامت روان کودک (1397)
- طراحی نرم افزار آموزشی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در دانش آموزان با اختلال خواندن منتشر شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی (1397)
- بررسی اثربخشی درمان تعامل والد-کودک در بهبود توجه پایدار دانش آموزان منتشر شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه (1396)
- تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانواده محور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی منتشر شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری (1396)
- اثربخشی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی رایانه محور بر ویژگی های شناختی و پیشرفت ریاضی کودکان دارای نارسایی توجه / بیش فعالی منتشر شده در نشریه پرستاری کودکان (1396)
- مطالعه اضطراب اجتماعی، خودپنداشت، و تصویر بدن در دانش آموزان با آسیب بینایی منتشر شده در فصلنامه سلامت روان کودک (1396)
- نقش مهاجرت بر بروز مشکلات رفتاری کودکان منتشر شده در دوفصلنامه روانشناسی فرهنگی (1396)
- تاثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظه ی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی منتشر شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری (1395)
- بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهزیستی روان شناختی مادران دانش آموزان کم توان ذهنی منتشر شده در نشریه پرستاری کودکان (1395)
- ساخت، هنجاریابی و اعتباریابی آزمون بشرا (سنجش بازداری شناختی) منتشر شده در پژوهش های علوم شناختی و رفتاری (1395)
- تاثیرآموزش مهارت مثبت نگری بر شادکامی و باورهای غیر منطقی دانش آموزان نابینا منتشر شده در پژوهشنامه روانشناسی مثبت (1395)
- بررسی اثربخشی کار در اتاق تاریک بر افزایش دامنه توجه دانش آموزان عقب مانده ذهنی منتشر شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی (1394)
- Relationship between Working Memory, Auditory Perception and Speech Intelligibility in Cochlear Implanted Children of Elementary School منتشر شده در مجله توانبخشی ایرانیان (1394)
- اثربخشی آموزش برنامه والدگری مثبت بر تعامل مادر با کودک کم توان ذهنی منتشر شده در فصلنامه آرشیو توانبخشی (1394)
- بررسی تاثیر برنامه کاردرمانی خانواده محور بر بهبود مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به فلج مغزی اسپاستیک منتشر شده در مجله پژوهش در علوم توانبخشی (1394)
- مقایسه ی حافظه ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه ی عصبی-شناختی طراحی شده منتشر شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری (1394)
- تاثیر روش حساسیت زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد بر بازنمایی های عاطفی منفی بیماران مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه منتشر شده در نشریه روان پرستاری (1394)
- تاثیر برنامه آموزشی مثبت نگری بر شادکامی و باورهای غیرمنطقی نوجوانان بزهکار منتشر شده در پژوهشنامه روانشناسی مثبت (1394)
- Group Positive Parenting Program (Triple-P) and the Relationships of Mother-Child with Intellectual Disability منتشر شده در مجله تمرین در روانشناسی بالینی (1393)
- اثربخشی برنامه ی تمرین رایانه ای شناختی بر عملکرد حافظه ی فعال دیداری-فضایی دانش آموزان با مشکلات ریاضی منتشر شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری (1393)
- بررسی امکان برگزاری یادگیری الکترونیکی برای دانش آموزان معلول جسمی و حرکتی مدارس استثنایی استان کرمان منتشر شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری (1393)
- بررسی مشکلات عمده در مصاحبه بالینی با کودکان کم توان ذهنی منتشر شده در فصلنامه کودکان استثنایی (1392)
- اثربخشی برنامه های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی منتشر شده در مطالعات روان شناختی (1392)
- مقایسه ویژگی های زیستی والدین کودکان استثنایی با والدین کودکان عادی منتشر شده در مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام (1392)
- مقایسه درماندگی روانشناختی مادران دارای نوزادان با وزن کم با مادران دارای نوزادان با وزن مطلوب منتشر شده در مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام (1392)
- شناسایی نقش عوامل تنش زای دوران بارداری در ابتلای کودکان به اختلال کاستی توجه و بیش فعالی منتشر شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی (1391)
- رابطه سبک های مقابله و حمایت اجتماعی ادراک شده با مقیاس های بهزیستی روانی در بین والدین و کودکان استثنایی و عادی شهر کرمانشاه در سال 1٬389 منتشر شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی (1391)
- فرا تحلیل پژوهش های انجام شده در حوزه آداب و مهارت های زندگی در ایران منتشر شده در فصلنامه برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی (1391)
- « تحلیل محتوای کارکردی کتاب های ریاضی مقطع ابتدایی دانش آموزان کم توان ذهنی منتشر شده در مجله دانش شناسی (1390)
- بررسی محتوای کتاب های درسی مهارت های اجتماعی- اقتصادی دانش آموزان کم توان ذهنی از دیدگاه دبیران منتشر شده در فصلنامه تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (1390)
- بررسی اثربخشی کتب غیردرسی نهضت سواد آموزی از دیدگاه زنان نوسواد شهر تهران منتشر شده در مجله دانش شناسی (1389)
- بررسی یک پارچه سازی آموزشی در ایران و نگرش والدین دانش آموزان نسبت به این سبک آموزشی منتشر شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی (1388)
- تحلیل محتوای کتاب های غیردرسی فراگیران نهضت سوادآموزی شهر تهران منتشر شده در مجله دانش شناسی (1387)