انتشار مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد

یکشنبه، 19 فروردین، 1403
انتشار مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد در تاریخ 19 فروردین 1403 در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد.این رویداد توسط انجمن تعالی کسب و کار ایران در شهر تهران برگزار شده است.در این رویداد 248 مقاله شامل 3930 صفحه ارائه شده است.بر اساس تحلیل اولیه انجام شده، مقالات این دوره از کنفرانس عمدتا در موضوعات زیر ارائه شده است:
  • - کسب و کار
  • - اقتصاد و دارائی
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد به صورت زیر می باشد:

1. تاثیر عملکرد هوش مصنوعی در جنبه های مختلف کسب و کارها


2. شناسایی مولفه های موثردر رفتارهای شهروندی کارکنان در سازمان و اعتمادشهروندان برکارکنان بخش خصوصی تهران


3. اقتصاد مقاومتی با تکیه بر بیانا ت مقام معظم رهبری


4. ارزیابی آمیخته بازاریابی توسعه یافته مبتنی بر قصد خرید برنامه ریزی شد ه مصرف کننده محصولاتلبنی در مالزی


5. بررسی استراتژیک های موثر مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی بر نوآوریسازمان


6. روندهای جدید گردشگری اسلامی در مدیریت مدرن مسافران مسلمان


7. A literature review on the impact of artificial intelligenceon human resources management


8. A Literature Review of Adoptive Current Leadership Models andManagement Systems, Practices and Procedures Utilized toOccupational Safety and Health (OSH) For Distributed Workers


9. تحلیل آثار پیری جمعیت بر رشد تولید در اقتصاد ایران


10. بررسی تاثیر خصوصیات بانک بر برون سپاری تصمیمات خدمات بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد


11. بررسی تاثیر فشار کار بر حل مسئله با نقش میانجی سبک عمومی تصمیم گیری دریکی از دانشگاه های دولتی


12. طراحی مدل معادلات ساختاری تاثیر سبک رهبری مشارکتی بر رفتار نوآورانهکارکنان با نقش میانجی خلاقیت کارکنان


13. گرایش به بازار خرده فروشی و تحقق رضایت اقتصادی و اجتماعی عامل های مرتبط


14. لزوم توجه به عدالت منطقه ای وبرنامه ریزی مبتنی بر آمایش سرزمین


15. Digital Agri-marketing: Digitizing Agriculture's Future throughStrategic Marketing


16. کاربرد بلاکچین در مدیریت کارکنان


17. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در انگیزه کارکنان شرکت غدیر


18. مروری بر چالش های کیفی مدیریت زنج یره تامین و راهکارهای اصلاحی


19. بررسی رابطه بین ابعاد ساختار سازمان و توانمند سازی کارکنان مورد مطالعه:هلدینگ شستان


20. آسیب شناسی سیستم مدیریت کیفیت در حوزه منابع انسانی مطالعه موردی یک سازمان تحقیقاتی صنعتی


21. نقش پذیرش فناوری بلاکچین بر عملکرد رقابتی زنجیره تامین شرکتهای نوپا باتاکید بر نقش میانجی نوآوری فرایند و نوآوری رابط های


22. پول دیجیتال بانک مرکزی


23. تاثیر قدرت ها ی ۹ گانه فروش بر بازاریابی معکوس مطالعه بیمه استان همدان


24. بررسی تاثیر مهارت های مدیریت پویا بر عملکرد مالی و بین المللی شرکت با نقشواسطه ای ظرفیتهای نوآوری مورد مطالعه: شرکت مهرام


25. بررسی عوامل موثر بر ارتقای بهره نیروی انسانی در شرکت های دانش بنیان با استفاده ازISM


26. طراحی مدل شناسایی ریسک در پروژه های پتروشیمی مورد مطالعه: شرکت های پتروشیمیزیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان


27. مطالعه و استخراج شاخص های اثرگذار بر صادرات محصولات شرکت سوت ایچ باFMCDM روش


28. استراتژی و مدیریت منابع انسانی در سازمانهای غیرانتفاعی و تعامل آن با نوآوریبازمورد مطالعه: شرکتهای صنعتی شهر کرمانشاه


29. تحلیل نقش آمیخته بازاریابی و استراتژیهای پایدار بر بازار خرده فروشان مطالعه موردی: کارخانه قند اسلام آبادغر ب


30. بررسی تاثیر سرمایه انسانی استراتژیک بر موفقیت سازمانی (مورد مطالعه : کارکنان علوم پزشکی ایرانشهر)


31. ارزش آفرینی در همکاری میان اپراتورهای تلفن همراه و استارتاپ ها


32. مسئولیت شرکت ی در عصر دیجیتال:چالش ها و تهدیدهای دیجیتالی سازی برای مدیران و کسب و کارها


33. تاثیر صلاحیت اجتماعی جامع بر عملکرد سازمانی با نقش واسطه ای سرسختی کارآفرینانه و اقدام کارآفرینانه (مطالعه موردی :پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی )


34. پیش بینی عملکرد آینده: ارتقاء فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان با استفاده از مدلهای هوش مصنوعی


35. بررسی تاثیر نوآوری تامین کننده و یکپارچه سازی زنجیره تامین بر عملکرد پایدار صنعت (مورد مطالعه : شرکت سیمان سامان)


36. شناسایی اثرات مربی گری در توسعه سازمانها: مطالعه فراتحلیل کیفی


37. تاثیر کارآفرینی بانوان در توسعه پایدار جوامع روستایی


38. تاثیر ویژگی های ارزش درک شده بر تبلیغات دهان به دهان در شرکتهای پذیرفته در بورس با رویکرد مالی


39. کارآفرینی بین المللی ، نهادها و رشد اقتصادی : مروری بر ادبیات موجود


40. تاثیر استقرار نظام دولت الکترونیک و زیر ساخت های ITبر کارایی و اثر بخشی شرکت های بیمه ای


41. کاربرد متاورس در صنعت مراقبت های بهداشتی و سلامتی


42. مروری بر ابزارهای مالی اسلامی جدید در ایران و مالزی


43. اثر منطقه گرایی بر توسعه مالی (مطالعه موردی : کشورهای آسیای جنوب غربی )


44. تبیین مدیریت و رهبری دوسوتوان با رویکرد تحلیل مسیر


45. ارتباط بین کارآفرینی و اهداف توسعه پایدار با تاکید بر اکوسیستم کارآفرینی


46. شناخت و سنجش تاثیر عوامل فردی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی بر قصد کارآفرینی


47. (طراحی شبکه مدیریتی جهت کاهش پسماندهای بیمارستانی )


48. بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی پایدار، عزت نفس سازمان محور و رضایت کارکنان بر رفتارهای مشتری مداری کارکنان با نقش تعدیلگر حمایت سازمانی درک شده در بین کارکنان پروژه ساختمانی مسکونی بلوار سجاد مشهد


49. عوامل موثر بر بهره وری کل عوامل تولید با تاکید بر نقش کارآفرینی و کیفیت نهادی (مروری بر ادبیات)


50. اثرات تحول آ فرینی فناوری های دیجیتال برماهیت کارآ فرینانه مشاغل خانگی


51. عوامل موثر بر موفقیت بلاکچین ها در زنجیره تامین


52. بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری به برند با نقش واسط دلبستگی عاطفی به برند


53. چارچوب مفهومی دو فازی تصمیم گیری برای به کارگیری بلاکچین در زنجیره تامین


54. نقش آفرینی نسل چهارم صنعت در تحقق سلامت و نتایج سبز با محوریت صنایع غذایی


55. مروری برپیشایندها، پیامدها و مفهوم رهبری زهراگین در سازمان


56. بررسی تاثیر برندسازی کارفرما برکارآمدی استراتژی استخدام دیجیتال با توجه به نقش میانجی حرفه ای گرایی در رسانه های اجتماعی و شهرت آنلاین شرکت (مطالعه موردی : آژانس های مسافرتی شهر تهران)


57. نقش ریتم در تبلیغات بازرگانی تلویزیون (مطالعه موردی : محصولات لبنی دامداران)


58. نقش ویژگیهای مدیرعامل بر رابطه بین سرمایه فکری و سیاست تقسیم سود شرکتها


59. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر توسعه پایدار شرکت با نقش میانجی نوآوری سبز


60. تبیین رابطه سواد فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی


61. بررسی تاثیر جهت گیری های استراتژیک بر عملکرد شرکت های فعال در حوزه صادارت بین المللی با میانجی گری تاکتیک ها ی بازاریابی دیجیتال


62. بررسی تاثیر مسئول یت اجتماعی بر تمایل به پرداخت در قیمت بالاتر و وفاداری مشتری (مورد مطالعه : فروشندگان لوازم خانگ ی در آذربایجان غربی )


63. (انتخاب بهترین تامین کننده سبز بیمارستان ی با روش آنتروپی شانون و کوکوسو)


64. بررسی تاثیر کیفیت بانکداری الکترون یک بر رضایتمندی مشتریان بانک ملت در شهر ارومیه


65. بررسی نقشه شناختی عوامل موثر بر زنجیره تامین دایره ای


66. (بررسی رابطه بین هوش سازمانی با انگیزه شغلی کارکنان سازمان شهرداری زابل


67. تاثیر فلات زدگی شغل ی بر رفتار انحرافی کارکنان ادارات آموزش و پرورش سیستان


68. نقش استقلال شغلی کارکنان بر عملکرد کارکنان بانک کشاورزی شهرستان زابل


69. بررسی ساختار مفهومی انتقال دانش و ویژگی های محرک آن درکسب و کار


70. عوامل موثر در طراحی فضا برای اجرای کارآفرینی


71. نقش حسابداری در خدماتدهی سازمانی


72. بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت ، مدیریت سود واقعی و اقلام تعهدی اختیاری و ارزش شرکت


73. (تاثیر فین تک بر کارایی مالی مبتنی بر هوش تجاری و هوش مصنوعی )


74. بررسی نقش میانجی تابآوری سازمانی در رابطه بین مدیریت منابع انسانی و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط


75. مروری بر مقالات کارآفرینی گردشگری


76. ارائه الگوی برنامه ریزی تعاملی از بروزترین مدلهای طراحی استراتژیک برنامه ریزی در سازمان


77. بررسی رابطه سرمایه انسانی استراتژیک و عملکرد سازمانبا درنظر گرفتن نقش تصمیم گیری مدیریتی در شعب بانک سپه شهر رشت


78. Optimizing portfolio through Sharpe Single Index Model


79. تاثیر رهبری کاریزماتیک بر رفتار نواورانه کارکنان با نقش میانجی اخلاق سازمانی (مطالعه موردی : کارکنان شرکت مگا موتور استان تهران)


80. تاثیر راهبردهای استراتژیک بر اجرای شیوههای مدیریت زنجیره تامین سبز و ارتقاء عملکرد پایدار


81. مطالعه نقش میانجی ظرفیت جذب دانش در تاثیر بین استراتژی کسب وکار بر عملکرد شرکت


82. ارزیابی نقش نوآوری و آموزش بر ارتباط استراتژیک میان رقابت سازمانی و موفقیت های زیست محیطی


83. تحلیل و ارزیابی اثرپذیری ارزش ویژه برند از تجربیات برند در نگاه مصرف کننده


84. بررسی رابطه بین بازارگرایی با نوآوری سازمانی (مورد مطالعه : شرکت سهامی بیمه ایران در استان ایلام)


85. Financialization in Non-Financial Companies: A Case Study ofIran's Oil Products Industry


86. بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی با رویکرد اثربخشی سرمایه انسانی و منابع مالی


87. مروری بر ابزارهای سنجش سرمایه اجتماعی


88. Using Chatbot Application in Financial and Credit Institutions


89. Identification of Key Indicators in Evaluating MaintenanceStrategies


90. بررسی سیستم های اطلاعاتی مدیریت استراتژیک در سازمانها


91. اثر تسهیلات بانکی بر بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ARDL


92. بررسی نقش مشوقهای فروش بر روی تمایل به پرداخت قیمت مضاعف برای محصول (مطالعه موردی : داروخانه های خصوصی شهرکرمانشاه)


93. تحلیل تاثیر تغییرات قوانین و مقررات بر زنجیره تامین در شرکت سنگ آهن بافق


94. اثرات اقتصاد گردشگری در توسعه منطقه ای از نگاه میزبان در ترکمن صحرا(استان گلستان)


95. نقش فرهنگ در کیفیت حسابداری از منظر دانش


96. بررسی تاثیرات شوک قیمت نفت خام بر بازار بورس تهران طی دوره ۱۳۷۵ تا ۱۴۰۰ با استفاده از آزمون هم انباشتگی و مدل VAR


97. مدیریت زنجیره تامین در شرایط اقتصادی نامطمئن


98. بررسی تاثیر رهبری کارآفرینانه بر نوآوری کسب وکار در کسب وکارهای کوچک و متوسط استان اردبیل


99. مطالعه مروری : اهمیت تامین مالی بانکی و ابزارهای نوین آن در ایران


100. فرصتها و چالش های هوش مصنوعی در بانکداری


101. شناسایی عوامل موفقیت در بازار سرمایه از دیدگاه سرمایه گذاران


102. طراحی مدل رفتارهای بازاریابی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری در شرکت گاز گلستان


103. شناسایی عوامل کیفی تاثیرگذار بر ایجاد سازمان سالم با نگرش مشارکت جمعی


104. ارتقاء مدیریت کیفیت در صنعت خودروسازی : مطالعه موردی شرکت ایران خودرو


105. بررسی تاثیر افشای مسئولیت پذیری اجتماعی بر محافظه کاری حسابداری : شواهدی از بازار سرمایه ایران


106. تنوع جنسیتی هیئت مدیره و انتخاب حسابرس: شواهدی از رتبه موسسات حسابرسی معتمد سازمان بورس اوراق بهادار تهران


107. تاثیر شیوههای مدیریت استعداد بر حفظ کارکنان نسل Y با نقش میانجی توسعه شایستگی


108. بررسی مولفه اثربخشی سازمانی در مدیریت بر تجارت الکترونیکی


109. بررسی ابعاد مختلف هوش تجاری و فرآیندهای پیاده سازی آن


110. آسیب های توجیحات رفتار غیر اخلاقی در کسب و کار


111. ارائه الگویی موثر برای تبلیغات سبز با رویکرد مدیریت آموزش محور


112. ضرورت آشنایی با رویکردهای مبانی حقوقی تجارت الکترونیکی همراه با ارائه الگو


113. ارائه الگویی برای بایسته های منابع انسانی در سازمان با رویکرد مدیریت اخلاقی


114. اخلاق سازمانی (کسب و کار) با رویکرد انسانی مبتنی بر نقش میانجی رهبری اخلاقی


115. بررسی اثربخشی آموزش در مدیریت سازمان و کسب و کار


116. زنجیره تامین و تاثیر آن بر کارخانه لبنیات


117. سنتزپژوهی سازمانها ی حریص و یادگیرنده


118. (استفاده از سیستم کنترلمدیریت در رابطه بین مدیریت سود واقعی و عملکرد شرکت )


119. بررسی تاثیر سرمایه گذاری در بخش کشاورزی براشتغال در اقتصاد ایران


120. تاثیر کنترل موجودی بر مدیریت کیفیت در شرکت آبسال


121. بررسی عوامل موثر بر استقرار زنجیره تامین سبزدر گلخانه هیدروپونیک زرین کشت پایدار


122. بررسی تاثیر استراتژی های ناب و چابک بر مدیریت ریسک زنجیره تامین


123. بررسی استفاده از رویکردامنی چنل در صنعت بانکداری


124. بررسی قصد خرید متقاطع در صنعت بانکداری


125. تاثیر توانمندسازی رهبری ، کار نوآورانه و آمادگی یادگیری سازمانی بر عملکرد اقتصادی پایدار در بین کارکنان امور مالی بانک ملت شهر اصفهان


126. بررسی روشهای کمی برای نقشه استراتژیک و ارزیابی عملکرد در سازمانهای نوپا


127. ارائه مدلی برای تجزیه و تحلیل نیازمندی های مشتریان با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه های اجتماعی


128. شناسایی نقاط ضعف موجود در زیرساخت های برنامه ریزی منابع سازمانی در صنعت بانکداری و ارائه راهکارهای جدید


129. بررسی تاثیر متغیرهای کلان و قابل بررسی بر جذب سپردهها در صنعت بانکداری


130. بررسی نقش تعدیلگر ی دوگانگی مسئولیت مدیرعامل بر رابطه بین اعتماد بیش ازحد مدیرعامل و تصمیمات تامین مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران


131. بررسی نقش تعدیلگر ی چرخه عمر در تاثیر محافظه کاری حسابداری بر ارزش شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


132. بررسی و تحلیل میزان پایداری در چارچوب تصمیمات بودجه ریزی سرمایه


133. بررسی نقش مولفه های سازمانی بر عملکرد و رضایت شغلی کارکنان با نقش میانجی تعهد سازمانی


134. شناسایی و اولویت بندی ریسک های پروژه های انرژی با استفاده از تلفیق روش های FMEA و MULTIMOORA (مطالعه موردی : پروژه های صنعت نفت و گاز)


135. بررسی استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی از منظر مفاهیم ، محتوا و طبقه بندی و اعتبارسنجی آنها


136. امکان پیش بینی تقلب درصورتهای مالی با استفاده از معاملات با اشخاص وابسته


137. معاملات با اشخاص وابسته و احتمال تحریف با اهمیت


138. بررسی ارتباط میان توانایی مدیریت ، گزارشات متقلبانه و ارتباطات سیاسی


139. تاثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی بر عملکرد احیای خدمات با نقش میانجی تعهد کارکنان (مورد مطالعه : دانشگاه علوم پزشکی گیلان)


140. بررسی علل کاهش بهره وری منابع انسانی در سازمان های دولتی ایران


141. سنجش عملکرد کیفیت شرکت های دارویی استان گیلان


142. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده سازی فناوری صنعت ۰.۴ در شرکت های دانش بنیان


143. تاثیر کنترلهای مدیریتی بر رفاه مدیران دولتی (مطالعه سازمانهای دولتی استان سیستان و بلوچستان)


144. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر برجذب منابع بانکی در بانک های خصوصی افغانستان ( مطالعه موردی : بانک عزیزی )


145. بررسی تاثیر کلان داده ها بر جایگاه یابی استراتژیک شرکت های ساختمانی


146. نقش مشارکت کارکنان درخط مشی گذاری عمومی سازمانهای دولتی (شهرداری ارومیه )


147. انگیزش در سازمانهای دولتی ایران


148. استراتژی های توسعه بازار صادراتی در کشورهای آسیای مرکزی با تمرکز بر ابزارهای دیجیتال


149. رضایت شغلی در شرایط بین نسلی برای فعالیتهای مجازی و حضوری (مطالعه موردی : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان)


150. (بررسی عوامل موثر بر توسعه صادرات محصولات کشاورزی


151. بررسی نقش توافق های بین المللی بر بهبود روابط تجاری بین کشورها


152. بهینه سازی فرآیند تخلیه و تغذیه خطوط محصولات نیمه ساخته با رویکرد افزایش تولید بعد از تعطیلات بلند مدت- مطالعه موردی شرکت سایپا


153. تاثیرات بازاریابی دیجیتال بر رفتار مصرف کننده با نقش واسطه ای قصد استفاده


154. ارزیابی و اولویت بندی ذینفعان فرآیندهای سازمانی با استفاده از روش تصمیم گیری چندمعیاره مکبث


155. مروری نظام مند بر عوامل پیامدهای حاصل از دوسو توانی سازمانی


156. بررسی مدل های پذیرش تجارت اجتماعی در سازمان ها: مطالعه مروری


157. تورم در کشور ایران، علل ، اثرات و راهکارها


158. ارزیابی عملکرد ذهنی و نتایج کار مدیریتی


159. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی سبز با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی AHP


160. The Relationship between Authentic Leadership and Positive Organizational Behavior (Case Study: Qavamin Bank Branches in Ilam Province)


161. رابطه بین مدیریت ریسک ، استراتژی شرکت و عملکرد شرکت های صنعتی استان فارس


162. عوامل موثر بر تغییرات مطالبات غیر جاری در بانک های ایران


163. طراحی مدل جذابیت برند حساب جاری بانک سپه مبتنی بر هوش تجاری : رویکرد داده بنیاد کلاسیک


164. بررسی و تحلیل اهمیت افشای زیست محیطی ، اجتماعی و حاکمیتی


165. بررسی تاثیر قیمت نفت خام بر تورم در ایران رویکرد غیرخطی


166. تاثیر ارزیابی عملکرد کارکنان، تعهد سازمانی و مدیریت استراتژیک بر بهبود عملکرد سازمان


167. تاثیر برنامه ریزی مدیریت استراتژیک فساد اداری بر عملکرد سازمان


168. مرور مطالعات سواد مالی ، سرمایه گذاری و پس انداز دانش آموزان دوره دوم متوسطه با رویکرد خانواده ایرانی - اسلامی


169. عوامل تعیین کننده سواد مالی و ضرورت سنجش آن در نظام نوین آموزشی دوره دوم متوسطه


170. واکاوی مفهوم سازمان های هوشمند : پیش به سوی هوشمندی


171. ارائه الگوی نوآوری دیجیتال در اکوسیستم کسب وکار شرکت های دانش بنیان پارک علم وفناوری خراسان رضوی


172. تاثیر سیاست های پولی بر بخش معدن در اقتصاد ایران


173. بررسی تاثیر محتوای تولید شده در فضای مجازی بر قصد خرید آنلاین


174. بررسی تاثیر ماستیژ برند بر روی بشارت برند با نقش میانجی شادی برند


175. بررسی استراتژی ها و راهبردهای تامین مالی پروژههای تجدیدپذیر


176. (بررسی تاثیر تبلیغات اجتماعی و عوامل فرد ی بر رفتار خرید مصرف کنند ه با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر برند ( مطالعه موردی : دیجی کالا))


177. بررسی نقش تعدیلگری مالکیت خانوادگی بر رابطه بین عملکرد پایداری شرکت و سیاست پرداخت سود سهام


178. بررسی نقش تعدیلگری تمرکز مالکیت بر رابطه بین عملکرد پایداری شرکت و سیاست پرداخت سود سهام


179. بررسی تاثیر بکارگیری سیستم های رایانه ای بر کیفیت حسابرسی در شرکتهای معدنی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار


180. بررسی تطبیقی سیاست های بهداشت و درمان در ایران و سایر کشورها


181. گزارشگری مالی متقلبانه و انگیزههای پرداخت پاداش مدیریت


182. بررسی انتقال پذیری قیمت مرغ در استان کرمان و استانهای همجوار (فارس و یزد)


183. نقش ارتباطات استراتژ یک در بروز خلاقیت کارکنان مرکز تحقیقات کشاورزی استان زنجان


184. تاثیر گرایش های استراتژیک تجاری ، فناوری اطلاعات و آمیخته های بازاریابی از طریق هم راستایی استراتژی بازرگانی داخلی و خارجی بر توسعه عملکرد تجاری شرکت (مطالعه موردی : شرکت های کوچک و متوسط شهرستان زنجان)


185. بررسی تاثیر نگرانی محیط ، رفتار رهبری سبز و مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد سازمانی محیطی در سازمان جهاد کشاورزی زنجان


186. عوامل موثر بر نحوه عملکرد سازمانهای دولتی


187. بررسی تاثیر مهارت های سیاسی و مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد فروش واحدهای صنعتی استان زنجان


188. تاثیر منابع کارآفرینی بر فعالیت استارتاپ با توجه به نقش گرایش کارآفرینی و هوش هیجانی (مطالعه ایی در راستای حمایت از اشتغال مولد و کارآفرینی در میان ایثارگران استان زنجان)


189. بررسی عوامل موثر بر عملکرد شغلی کارکنان اداره استاندارد استان کرمانشاه


190. بررسی اقدامات مدیریتی پلیس امنیت ملی در زمینه مقابله با سلبر یتی ها در هدایت افکار عمومی جامعه در فضای مجازی


191. بررسی رابطه بریکلاژ کار افرینی با مداخله شناسایی فرصت های بین المللی و انواع یادگیری در گرایش به صادرات مدیران شرکت های صادراتی (موردمطالعه : شرکتهای صادراتی کوچک و متوسط زنجان)


192. بررسی عوامل موثر بر تاب آوری زنجیره تامین شرکتهای صنعتی استان زنجان


193. بررسی تاثیر شیوه های مدیریت منابع انسانی دانش محور بر عملکرد نوآوری با میانجیگری سرمایه فکری (مطالعه ی موردی شرکتهای بیمه در شهرستان زنجان)


194. نقش رهبری خدمتگزار در بهبود سلامت عاطفی کارکنان با تاکید بر اثر میانجی ارتقاء رشد شخصی (مطالعه ای در شرکت آب منطقه ای زنجان)


195. تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر عملکرد پایدار با توجه به نقش قابلیت نوآوری و رهبری دیجیتال در شرکت سله بن


196. تاثیر حسابرسی داخلی بر عملکرد مالی شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار


197. عوامل موثر بر منافع درک شده تجارت اجتماعی با توجه به نقش رفتار مشارکتی کاربران اینستاگرام


198. تاثیر سرمایه اجتماعی (رابطه ای ، ساختاری ، شناختی ) بر قابلیت بازاریابی با میانجیگری نوآوری کارکنان در شرکتهای صنعتی زنجان


199. بررسی نقش تجربه کارآفرینی بین الملل ی و تجربه برنامه ریزی بازاریابی بین المللی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط با میانجیگری منطق تصمیم گیری موثر و جهت گیری برند در شرکتها ی کوچک و متوسط استان زنجان


200. تاثیر وضعیت دنبال کننده ، روابط فرا اجتماع ی و اعتبار اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی بر نگرش برند، قصد خرید و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش تعدیل کننده مشارکت مشتری در توسعه محصول(مورد مطالعه چاقوی زنجان در اینستاگرام)


201. بررسی تاثیر انزوای حرفه ای بر رضایت و تعهد سازمانی دورکاران با تاکید بر نقش حمایت سازمانی و مدیران عالی در دوران پساکرونا(مطالعه ای در سازمان تامین اجتماعی شهرستان بیجار)


202. عوامل موثر در بهبود رفتار کاری نوآورانه با تاکید بر نقش رفتار اشتراکی دانش


203. بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود عملکرد سازمانی ، سازمان تامین اجتماعی استان زنجان


204. تاثیر رهبری تحول آفرین (مدیریت ارشد) و مدیریت استعداد بر عملکرد سازمانی و شهرت شرکت با توجه به نقش میانجی چابکی نیروی کار در فروشگاه های زنجیره ای هفت


205. تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات، منابع مرتبط با فناوری اطلاعات و ظرفیت ها، قابلیت های پویا و عدم قطعیت محیطی بر فرآیند اعمال نفوذ بر منابع و قابلیت های شرکت


206. مروری بر حسابداری پایداری


207. بررسی مفهومی لزوم تهیه صورت های مالی تلفیقی در بخش دولتی ایران


208. بررسی رابطه ی جو نوآورانه و ابعاد آن با کسب مزیت رقابتی پایدار


209. جو غیرمدنی در محیط کسب و کار: نقش اخلاق کار اسلامی


210. طراحی مدل مفهومی استراتژی های حکمرانی منابع انسانی در سازمانهای بخش دولتی


211. طراحی مدل ریاضی چندهدفه شبکه زنجیره تامین حلقه بسته پایدار چند محصولی با در نظر گرفتن ریسک اختلال


212. فرسایش ایگو در حوزه حسابرسی ؛ کیفیت قضاوت و تصمیم گیری حسابرسان


213. شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد استراتژیک با استفاده از تکنیک سوارا و ماتریس اهمیت عملکرد در شرکت ملی صنایع مس ایران


214. تحلیل رفتاری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار و تاثیر آن بر بازار


215. بررسی نقش و جایگاه انتقال دانش و فناوری به عنوان راهبردی برای توسعه نوآوری اجتماعی


216. جایگاه کسب و کار و کارآفرینی در اسلام


217. ارائه یک مدل ریاضی جهت تخصیص بهینه بودجه به عملیات نگهداری و تعمیرات تجهیزات نظامی در دوره کنسرواسیون


218. تاثیر مسئولیت اجتماعی درکشده بر نیاترفتاری مشتریان در صنعت هتل داری


219. بررسی تاثیر ترکیب تکنیک های خوشه بندی و شبکه های ترکیبی عصبی بر بازده مازاد صندوق های سرمایه گذاری


220. ارزیابی عملکرد منابع انسانی پایدار برای موفقیت سازمان (مطالعه موردی : بانک ایران زمین )


221. قیمت گذاری خوراک پتروشیمی در ایران: دیروز،امروز ،فردا


222. پیش بینی قیمت سهام مبتنی بر شبکه های عصبی بازگشتی بهینه شده


223. (توسعه هستی شناسی برای دسته بندی محتوای مقالات در زمینه تحلیل احساسات)


224. طراحی مدل علی عوامل موثر بر انتخاب پایدار در زنجیره تامین سرد با رویکرد دیمتل


225. مدلسازی ساختاری - تفسیری اجرای خط مشی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبتنی بر نظام ارزشی


226. به کارگیری دوقلوهای دیجیتال در فرآیندهای متدولوژی چابک


227. تبیین عوامل اثرگذار بر عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط (SMEs)(مورد مطالعه ؛ شرکت های دانش بنیان صادرکننده در کد (ISIC-۲۲


228. Various financial factors and liquidity shock on the ۲۰۰۸ US crisis


229. Vertical Competition of Retailers vs. Cooperation Strategies in Fuzzy Environment for Pricing and Cooperative Advertising in a three-layer Supply Chain


230. شناسایی ابعاد شفافیت اطلاعات حسابداری با صورت های مالی با رویکرد فراترکیب


231. تاثیر رژیم های ارزی و درجه ی بازبودن تجارتبر انضباط مالی کشورهای درحال توسعه نفتی


232. شناسایی و تحلیل روابط علی موانع صنعت چهار در مراکز درمانی


233. شناسایی ابعاد فناوری نوین در حسابداری -مطالعه ای مبتنی بر فراترکیب


234. بررسی عوامل موثر بر قصد مجدد خرید بل یت هواپیما با میانجی گری تصویر برند و رضایت مسافر (موردمطالعه شرکت های هواپیمایی ایرانی دارای پرواز در فرودگاه اصفهان)


235. Enhancing Business Performance and Success Through Coachingand Personal Development Interventions


236. رابطه رهبری اصیل با مهارتهای مربیگری و شایستگی های تفکر نوآورانه در مدارس متوسطه شهرستان دزفول


237. اثربخشی یادگیری الکترونیکی بر ک یفیت یادگ یری درس ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی ناحیه ۱ شهرستان ساری


238. شناسایی ابعاد حسابداری پزشکی قانونی و بررسی نقش حسابدارن قانونی


239. شناسایی عوامل موثر بر پیادهسازی مدیریت منابع انسانی سبز در مجتمع فولاد شهرستان بافت


240. طراحی مدل فرار مالیاتی در حوزه دستگاه های کارتخوان با رویکرد فراترکیب


241. زبان گزارشگری مالی توسعه پذیر((XBRL و عدم تقارن اطلاعاتی


242. بررسی تاثیر عدم اطمینان محیطی بر عملکرد کارکنان از طریق ارزش ویژه برند کارمند محور (مورد مطالعه : بانک دولتی و خصوصی در اصفهان)


243. تاثیر استفاده از حسابداری مبتنی بر ابر در افزایش کارایی و بینش مالی لحظه ای در شرکت های کوچک و متوسط


244. بررسی تاثیر کارآفرینی گرایی ، بازارگرایی و دانش گرایی بر تولید پاک و کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت فولاد


245. بررسی رابطه پلتفرم های بازاریابی دیجیتال با پایدار سازی مشاغل شرکت های دانش بنیان شهرکرمان


246. تاثیر ویژگی های فرد ی اجتماعی کارکنان بر پیشبرد کارآفرینی سازمانی (مطالعه بانک مهر اقتصاد در شهر کرمان)


247. زنجیره تامین چابک و خلق مشترک دانش ، عناصر کسب مزیت رقابتی در سازمان


248. شناسایی کاربردهای پیاده سازی کیفیت ۰.۴ در شرکت های فولاد سازی